Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z obrad poprzednich sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał rady.
6.
Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Rychtal za 2023 rok.
1.
omówienie raportu o stanie Gminy Rychtal za 2023 rok,
3.
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza Gminy Rychtal.
7.
Zatwierdzenie sprawozdania z działalności finansowej Gminy Rychtal za rok 2023 oraz udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy Rychtal.
1.
przedstawienie sprawozdania Burmistrza Gminy z wykonania budżetu Gminy Rychtal za 2023 rok oraz informacji o stanie mienia komunalnego wg. stanu na dzień 31 grudnia 2023 roku,
2.
dyskusja nad sprawozdaniem,
3.
zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej,
4.
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu dotyczącej wniosku Komisji Rewizyjnej,
5.
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonych przez Burmistrza Gminy Rychtal sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2023 rok,
6.
zapoznanie się z opinią Komisji Budżetu,
7.
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Rychtal za 2023 rok,
8.
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy Rychtal absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2023 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Gminy Rychtal na rok 2024.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rychtal na lata 2024-2039.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kępińskiego.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatków w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów oraz określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie opłaty od posiadania psów.
14.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Rychtal.
15.
Podjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, trybu ich pobierania oraz szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania takich usług.
16.
Interpelacje i zapytania radnych.
17.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
18.
Wolne wnioski i informacje.