Porządek obrad
2.
Rozpatrywanie ewentualnych zmian w porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołów z obrad poprzednich sesji.
4.
Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie Burmistrza o jego pracach w okresie międzysesyjnym, zwłaszcza związanych z wykonywaniem uchwał rady.
6.
Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Rychtal za 2024 rok.
1.
omówienie raportu o stanie Gminy Rychtal za 2024 rok,
3.
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania dla Burmistrza Gminy Rychtal.
7.
Zatwierdzenie sprawozdania z działalności finansowej Gminy Rychtal za rok 2024 oraz udzielenie absolutorium Burmistrzowi Gminy Rychtal.
1.
przedstawienie sprawozdania Burmistrza Gminy z wykonania budżetu Gminy Rychtal za 2024 rok oraz informacji o stanie mienia komunalnego wg. stanu na dzień 31 grudnia 2024 roku,
2.
dyskusja nad sprawozdaniem,
3.
zapoznanie się z wnioskiem Komisji Rewizyjnej,
4.
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu dotyczącej wniosku Komisji Rewizyjnej,
5.
odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonych przez Burmistrza Gminy Rychtal sprawozdaniach z wykonania budżetu za 2024 rok,
6.
zapoznanie się z opinią Komisji Budżetu,
7.
podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Rychtal za 2024 rok,
8.
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gminy Rychtal absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Rychtal na 2025 rok
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Rychtal na lata 2025-2039.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości dopłaty dla taryfowej grupy odbiorców usług zbiorowego odprowadzania ścieków.
11.
Interpelacje i zapytania radnych.
12.
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
13.
Wolne wnioski i informacje.